Friday, November 13, 2009

Sronok nye.!!!!

Yea2.. bln 12 nnt mak ngan abh da jnji nk bwk gi jln2.. hehe.. mule2 abh ckp dye nk blk kg dlu.. then gi klantan, then terengganu.. blk tu gi cameron lak.. tp klantan ngan terengganu maybe x gi coz abh tkot bnjir.. aloorr, nk gi jugak.. bia ar bnjir.. taon dpn ley msok skolah lmbat.. hak2.. jahat tol aku ni.!!! tp kn kalo x gi klantan x pe coz da slalu gi.. tp terengganu skali je pnah pegi.. abg besh ar.. 28 nov nnt nk terbang gi viatnam.. smpi ar 5 dec.. aku skali je dpt gi jnjln.. jelez ar ni.. huhu.. abg ni belu btoi.. hurm, nk gak b'cuti kt overseas.. tp aku tau x kn dpt.. huhu.. dlm negare pown lom abesh jlajah agy.. erm tmpat yg dlm negare aku lom gi agy aku rse johor, kedah, perlis.. yg len tu pnah ar.. penang ngan langkawi pnah ar skali.. tp tu mse aku kecik.. mne ar aku tau pape.. stakat merengek nk mkn tu aku tau ar.. huhu.. tmpat yg aku t'ingin nk gi.. hurm, cube teke.. hak2.. aku t'ingin nk gi pulau maldives gan vanice.. romantik abesh.. hahaha, nisa gtal.. tp kn aku t'ingin nk jlajah dunie.. nk tengok betapa besa nye alam ni.. aku b'syukur aku lahir sbagai seorng mnusie.. even mnusie yg blom btoi2 mnusie, tp aku akn b'ushe jd seorng yg b'jaye.. insyaAllah.. doa kn aku jd mnusie yg cenggitu.. aminn

No comments:

Post a Comment